Werkwijze

Creatief, helder, eerlijk

Uw werkomgeving is een belangrijke plek. U brengt er veel tijd door en het werk vereist concentratie en inzet. Wij vinden dat een inspirerende werkomgeving daar absoluut toe bijdraagt. Een kantoor met mooie functionele meubels, die precies uw stijl weergeven en zoveel mogelijk een dynamische gezonde werkhouding stimuleren.

Oog voor design en hart voor ergonomie.

Wij helpen u graag uw ideeën en wensen te realiseren binnen uw planning en uw budget. Hoe wij dit samen met u gaan doen, hebben we opgedeeld in 3 heldere fases.

Samen op weg naar een inspirerende werkplek
1

Inventarisatie

Het interieur van uw kantoor - zowel groot als klein - zegt iets over u en uw organisatie. Wij gaan derhalve graag met u in gesprek om te ontdekken wat u belangrijk en mooi vindt. Maar ook om uw onderneming of instelling en haar medewerkers te leren kennen.

Kritische vragen en proefballonnen

Uiteraard stellen wij in deze inventarisatiefase ook constructief kritische vragen en laten wij - vanuit onze ervaring en expertise - zo nu en dan een (gewaagde) proefballon op. Uiteraard nemen wij - om een volledig beeld te krijgen - ook zaken mee als beschikbare vierkante meters, bezettingsgraad van bestaande werkplekken of afdelingen, organisatiestructuur, uitstraling, materiaalgebruik, budget etc.

2

Ontwerp

Wij ontwerpen altijd vanuit een kernvisie: het inrichtingsconcept dient een passende vertaling te zijn van alle relevante zaken, die uit de inventarisatiefase zijn gekomen. Tevens dient het ontwerp de perfecte synthese tussen vorm, functie, innovatie, duurzaamheid en ergonomie te vormen. Afhankelijk van de omvang van het project zullen ook zaken als klimaat, lichtplan, stoffering, akoestiek, beplanting etc. meegenomen worden in het voorstel.

3D ontwerpschets

Visualisaties voor een helder beeld

Wij presenteren onze ontwerpen veelal via 2D/3D-indelingstekeningen, 3D-renderingen, moodboards etc. Deze visualisaties helpen u bij het verkrijgen van het juiste beeld van of gevoel bij uw nieuwe werkomgeving. Wij verzorgen zelfs proefmeubilair ter ondersteuning van vorenstaande.

3

Realisatie

Indien u tevreden bent en akkoord gaat met het totaalontwerp van uw nieuwe interieur dan kan gestart worden met de uitvoering van het project. Allereerst zullen wij alle gemaakte afspraken (o.a. datum van oplevering) vastleggen in een plan van aanpak. Onze projectleider coördineert het project en ziet er op toe dat onze partners zich houden aan het plan van aanpak en aan het afgesproken tijdschema. Uiteraard wordt U op de hoogte gehouden over de voortgang van het project.

Volgens afspraak en met een goed gevoel

Op de afgesproken opleverdatum is uw nieuwe kantoor klaar om in gebruik te worden genomen. Onze projectleider zal met u eerst een opleverronde lopen voordat de oplevering definitief is. Bij de ingebruikname van het nieuwe interieur zijn wij graag bereid om uw medewerkers uitleg te geven betreffende een correct gebruik van het ergonomische meubilair, zodat men dit optimaal leert te benutten.

Onze referenties

Wat zeggen onze klanten?

Vele bedrijven, organisaties en mensen thuis zijn u reeds voorgegaan en werken nu aan een zit/sta bureau. Van een aantal van hen hebben wij een referentie ontvangen met daarin de ervaringen en verwachtingen van de klant. Zeer interessant om te lezen en wellicht kunt u zich goed herkennen in één van de referenties?

Bekijk onze referenties

Totaalinrichting van A tot Z

NU Inrichten werkt uitsluitend met professionele projectpartners. Met deze partners zijn wij in staat om de totaalinrichting van ieder project op professionele wijze in te vullen. En met totaalinrichting bedoelen wij ook écht totaalinrichting. Wij beheersen elk facet binnen het palet aan benodigde disciplines. Of het nu gaat om projectmanagement, interieurarchitectuur, stoffering, renovatie, verbouwing, verlichting, beplanting, interieurbouw of het leveren van meubilair.

Totaalinrichting
Inspirerende partner voor architecten

Bent u architect?

En zoekt u een professionele partner om u project mee te realiseren? Dan bieden wij ons graag aan! Wij werken graag samen met architecten. We denken graag met u mee en dragen - als u daar prijs op stelt - creatieve en innovatieve suggesties aan voor uw zoektocht naar de perfecte meubels, die helemaal passen in uw visie en uw ontwerp.

Wat wij voor u kunnen betekenen

Sta op!

Onze visie op ergonomie

Naast oog voor design hebben wij vooral hart voor ergonomie. De nieuwe ergonomie welteverstaan. Het is naar onze visie hoog tijd om de oude ergonomie los te laten en de nieuwe ergonomie, die uitgaat van de gebruiker zelf, te omarmen. Zit/sta bureaus en dynamische zitoplossingen vormen een belangrijke factor. Plus een goede voorlichting.

Ontdek zelf de nieuwe ergonomie

Contact opnemen

Wilt u persoonlijk advies, een keertje langskomen in onze studio of heeft u interesse in een vrijblijvende offerte?

Neem dan gerust even contact met ons op!

Dat kan via +31 (0)85 4011 295 of via ons contactformulier hiernaast.